דילוג לתוכן העיקרי
האוניברסיטה העברית בירושלים, דף הבית

היחידה להוראה ולמידה

d63c6470ebb1f18b05dfb68fec890256

a31bc6d2221f431f8027b7e82d444656

208e9f8d7d34fb4e629ed1b752eaa18f

926d67ec8e2ea9dbd999c5d7ea2ecd7d

 

TLC Logo

 

7d1812f32281424005605786bbaa440c

  • אודות
    • סגל היחידה
    • תחומי פעילות
  • תכנון הוראה
    • סילבוס
    • שיטות פדגוגיות וכלים דיגיטליים
      • טכנולוגיות נוספות
    • הוראה פעילה
  • בינה מלאכותית והוראה
  • הוראה מקוונת
  • סדנאות ויעוץ
    • סדנאות
    • רישום לסדנאות
    • יעוץ אישי
  • סקר שביעות רצון מההוראה
    • אודות הסקר
    • סיכום הערות מילוליות בגרף עבור קורסים בינוניים וגדולים
  • הוראה ולמידה בצל המלחמה
  • מידע נוסף וקישורים
  • English
accessibility
  • הגדלת גופן
    text_fields
  • גווני אפור
    format_color_reset
  • היפוך צבעים
    invert_colors
  • ניגודיות גבוהה
    contrast
  • ניגודיות בהירה
    light_mode
  • הדגשת קישורים
    links
  • גופן קריא
    title
  • איתחול
    restart_alt
check
דף הבית / מדריכים פדגוגיים לשדרוג ההוראה מרחוק

מדריכים פדגוגיים לשדרוג ההוראה מרחוק

  • מדריכים פדגוגיים לשדרוג ההוראה מרחוק
    • הכנות לקורס מקוון
    • איך נקיים אינטראקציה יעילה בקורס מקוון?
    • איך גורמים לסטודנטים להיות אקטיביים יותר ב Zoom ובכלל?
    • תכנון מרכיבי הערכה אסינכרוניים בקורס מקוון 
    • הוראה במקביל (Concurrent Teaching) - הוראה לסטודנטים בבית ובכיתה באותו הזמן
    • שימוש בשאלות בהוראה
    • הנחיות לכתיבת מבחנים
    • סכנה! נשירת סטודנטים ומה אפשר לעשות בעניין?
    • שילוב משימות של שיתוף פעולה עם סטודנטים מכל העולם, בשילוב טכנולוגיות
    • המלצות ללמידה יעילה לסטודנטים/ות
Upgrade
האוניברסיטה העברית בירושלים, דף הבית
© כל הזכויות שמורות האוניברסיטה העברית בירושלים עדכון אחרון: יולי 2025
תנאי שימוש הצהרת נגישות
Admin Login

באתרי האוניברסיטה העברית נעשה שימוש בקבצי Cookies. הגלישה באתרים אלו מהווים הסכמה לשימוש זה.