דילוג לתוכן העיקרי
האוניברסיטה העברית בירושלים, דף הבית

היחידה להוראה ולמידה

d63c6470ebb1f18b05dfb68fec890256

a31bc6d2221f431f8027b7e82d444656

208e9f8d7d34fb4e629ed1b752eaa18f

926d67ec8e2ea9dbd999c5d7ea2ecd7d

fe5d177584097009333e9e6c39c8c459

לוגו

7d1812f32281424005605786bbaa440c

  • Blog
  • חדשות יה"ל
  • אודות
    • תחומי פעילות
    • סגל היחידה
  • סדנאות ויעוץ
    • סדנאות לשדרוג ההוראה הזמינות לרישום
    • סדנאות
    • יעוץ אישי
    • טופס רישום לסדנאות
  • סקר שביעות רצון מההוראה
    • אודות הסקר
    • מצטייני הוראה
    • חדש בתוצאות הסקר: סיכום הערות מילוליות בגרף עבור קורסים בינוניים וגדולים [3083014]
    • סקר שביעות רצון מההוראה - מרצים/ות
    • סקר שביעות רצון מההוראה- סטודנטים/ות
  • הוראה מקוונת
  • תכנון הוראה
  • שיטות פדגוגיות וכלים דיגיטליים
    • טכנולוגיות הוראה
      • Moodle
      • Tomax
  • מרכז ידע והעשרה
  • קול קורא
    • ליחידה להוראה ולמידה דרוש/ה יועץ/ת ומנחה לסדנאות לקידום ההוראה
דף הבית / מדריכים פדגוגיים לשדרוג ההוראה מרחוק

מדריכים פדגוגיים לשדרוג ההוראה מרחוק

  • מדריכים פדגוגיים לשדרוג ההוראה מרחוק
    • הכנות לקורס מקוון
    • איך נקיים אינטראקציה יעילה בקורס מקוון?
    • איך גורמים לסטודנטים להיות אקטיביים יותר ב Zoom ובכלל?
    • תכנון מרכיבי הערכה אסינכרוניים בקורס מקוון 
    • הוראה במקביל (Concurrent Teaching) - הוראה לסטודנטים בבית ובכיתה באותו הזמן
    • שימוש בשאלות בהוראה
    • הנחיות לכתיבת מבחנים
    • סכנה! נשירת סטודנטים ומה אפשר לעשות בעניין?
    • שילוב משימות של שיתוף פעולה עם סטודנטים מכל העולם, בשילוב טכנולוגיות
    • המלצות ללמידה יעילה לסטודנטים/ות
Upgrade
האוניברסיטה העברית בירושלים, דף הבית
© כל הזכויות שמורות האוניברסיטה העברית בירושלים עדכון אחרון: אוג' 2022
תנאי שימוש הצהרת נגישות
Admin Login