חדש: פיתוח סרטוני למידה בהפקה עצמית – תיאוריה ופרקטיקה

Date: 
שנתי סמסטר, חמישי 07:30

הוראה אסינכרונית באמצעות סרטונים היא ללא ספק כלי שסטודנטים.ות אוהבים.ות להשתמש בו, אך הסרטונים שמופקים אוטומטית מהוראה בכתה לא מספקים חווית למידה טובה. למעשה, במתכונתם הרגילה הם מפרים כמעט את כל הכללים הידועים בהכנת מולטימדיה.

בסדנה זו, ששלושת חלקיה יערכו מרחוק (סינכרוני ואסינכרוני), נלמד כיצד להפיק סרטוני למידה איכותיים מבחינה פדגוגית, בהפקה עצמית, בעזרת תוכנת פאורפוינט.תכירו את הכללים להכנת מולטימדיה ותיישמו אותם במהלך הסדנה. במהלכה, תכינו סרטון לימודי שאורכו 7 דקות, תגישו במהלך העבודה storyboard ותקבלו עליו משוב, ולבסוף, תציגו את הסרטון שלכם במפגש זום ותקבלו משוב מהקבוצה ומהמנחה. אין הנחת ידע מוקדם מלבד ידע בסיסי בהפעלת תוכנת פאורפוינט.
(מתאים גם למרצים.ות ששוקלים.ות להכין גרסה אסינכרונית לקורס שלם וגם למעוניינים.ות לכלול סרטון או סרטונים בודדים בנושאים ספציפיים בקורס).

אידאלי לעבוד עם פאורפוינט 365 , אך ניתן לעבוד גם עם גרסאות אחרות.

מהלך הסדנה ומפגשיה:

  1. מפגש התנעה שעה וחצי בזום.
  2. כניסה לקורס הא-סינכרוני בקמפוס IL ולמידה עצמית – הגשת סטוריבורד לאחר שבוע.  
  3. מפגש (3 שעות) להצגת הסרטונים וקבלת משוב זום): יתקיים בקבוצות קטנות.

מנחת הסדנה: ד"ר מיכל שודל, היחידה להוראה ולמידה.