קורסים עדכניים, המותאמים להוראה במאה ה-21 מאופיינים בתרגול תכוף, עקבי וממושב. לכן, תפקיד המתרגל/ת הוא תפקיד קריטי בהשפעתו על איכות הקורס ועל איכות הלמידה של הסטודנטים/ות. מטרת הסדנה היא להכין את המתרגלים/ות לתפקידם/ן תוך התייחסות לאופן שבו נותנים משוב לסטודנטים/ות על עבודתם/ן, בע"פ ו/או בכתב. בסדנה ננתח דילמות מעולמם של מתרגלים/ות, תוך שימוש בסימולציות של מצבים שונים עם סטודנטים/ות ויוצגו דוגמאות רלבנטיות.
תוצרי הלמידה
כמשתתפים/ות בסדנה:
- תשכללו (על בסיס אימון בסימולציות) את יכולתכם/ן לנהל מגוון של מצבים אופייניים לתרגול, כולל למשל, להגיב לפניות ותלונות של סטודנטים/ות או לנהל מצבים במפגש הקבוצתי.
- תדעו לתת משוב אפקטיבי בכתב ובעל פה לסטודנטים/ות.
כדאי לדעת עוד
הסדנה ניתנת באופן פרונטלי ומשכה שלוש וחצי שעות | או כסדנת Zoom בת שלוש שעות
מנחים: ד"ר מיכל שודל וד"ר אודי צמח