- בסמסטר קצר זה מומלץ לצמצם את המטלות משמעותית. לאחר 'מיקוד' של תוכן הקורס בדקו:
- האם מטלות הקורס עוסקות רק בתכנים שנכללים בקורס, ובמידת הצורך יש לבצע בהן שינויים והתאמות.
- האם מדיניות חישוב הציון הסופי של הקורס מתאים למצב החדש
- האם יש מטלות שאפשר לוותר עליהן או לצמצם את היקיפן?
- יתכן ותוכלו לאחד כמה משימות או לפצל משימה גדולה לכמה משימות קטנות.
- ודאו כי ההיקף החדש והעדכני של מטלות הקורס מעודכן בסילבוס ובאתר הקורס. ויידעו את הנוגעים בדבר (סטודנטים.ות/סגל הוראה נוסף/מזכירות הפקולטה).
- מומלץ לאפשר להגיש מטלה במדיה שונה, וידאו, פודקסט וכו'
-
מומלץ לבחון שימוש בציון עובר/לא עובר
* כאמור לעיל, סטודנטיות וסטודנטים רבים יעדרו ממפגשים בכיתה בשנה"ל הנוכחית בגלל המלחמה (עקב מילואים, טיפול בבני משפחה ועוד). לאור זאת, כדאי לשקול איך\אם להתאים מטלות אשר מעודדות השתתפות פעילה בכיתה כך שלא ישפיעו לרעה על אלו שלא הגיעו מסיבות מוצדקות