הצגת פוסטר/מצגת
שלבו במהלך הקורס שימוש בפרזנטציה אישית או קבוצתית לסיכום תהליך לימודי בקורס. בחירת הנושא יכולה להיות עצמאית או מכוונת על ידי המרצה.
גודל כיתה: קטנה, בינונית וגדולה
זמן בכיתה: +10 דקות (כולל עבודה מחוץ לכיתה)
מתאים לשימוש: בכל תחומי הידע: מדעי הרוח והחברה, מדעים ניסויים, מדעי הרפואה
על הפרזנטציה להדגים הטמעת ויישום ידע רלוונטי לקורס, מיומנויות תקשורת והצגה כמו גם מיומנויות חשיבה ביקורתית הרלוונטיות לתחום הידע (כמו ניתוח, המשגה, השוואה, וכו). יש לספק לסטודנטים הנחיות ברורות (מטרות, פורמט, יישומים ויזואליים, מסגרת זמן). יש לשלב הצגה במסגרת הקורס, ורצוי לשלב במסגרת של הערכה מעצבת. פרזנטציה אישית - מתאים לכיתות קטנות ובינוניות, פרזנטציה קבוצתית - לכיתות קטנות ובינוניות, פוסטר - מתאים לכיתות קטנות, בינוניות וגדולות.