סדנאות קרובות

לוח שנה

א ב ג ד ה ו ש
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 
 
 
 
 

פיתוח הוראה רלבנטית

Date: 
שנתי סמסטר, שלישי 11:45

על הסדנה

באופן פרדוקסלי, למרות העלייה ברלבנטיות של מיומנות אקדמית לעיסוקים נחשקים רבים, סטודנטים רבים מתלוננים על קורסים לא רלבנטיים.  
רמה גבוהה של מיומנות אקדמית נעשית יותר ויותר רלבנטית לתפקידים רבים בעולם העבודה. עובדים רבים יידרשו לתקשר בכתב באנגלית ברמה גבוהה, לדעת לקרא ולנתח נתונים, לערוך חיפושי מידע ,לעבוד עם שותפים מכל העולם,  לפתור בעיות חדשות, שאין להן עדיין פתרונות מוכרים, באופן מבוסס בידע ובעיקר, ללמוד כל הזמן.
למרות זאת, סטודנטים רבים סבורים שהתואר שלהם, או חלק גדול ממנו איננו רלבנטי. בעקבות הסדנה נבין קצת יותר טוב, מדוע ומה אפשר לעשות בעניין.
בסדנה נעסוק באלמנטים שהופכים קורס לרלבנטי וללא רלבנטי עבור הסטודנטים, מבחינת חשיבות היכולת שנבנית בקורס לעתידו של הסטודנט. תלמדו במהלך הסדנה על כשלים שהופכים קורס לבלתי רלבנטי, תיחשפו למגוון של דוגמאות כיצד ניתן לתקן כשלים אלה ולשפר הן את הרלבנטיות והן את הרלבנטיות הנתפסת של הקורס שלכם ותתנסו במהלך הסדנה בפיתוח אלמנטים לשיפור הרלבנטיות.  

תוצרי הלמידה

 בעקבות הסדנה המשתתפים...

  • יוכלו לתאר מאפיינים של שוק העבודה העכשווי ולהציג ביקורת על התפיסה הרווחת על דור ה Y ולהבחין בין רלבנטיות לבין פרקטיות .
  • ידעו להבחין בין 3 סוגים של אי-רלבנטיות. אי רלבנטיות נורמלית, אי רלבנטיות בעקבות שינוי בעולם, ואי רלבנטיות הוראתית.
  • ייחשפו למגוון של דוגמאות של כלים מעשיים כדי להפוך את הקורסים ליותר רלבנטיים.
  • יתרגלו חלק מן הכלים על הקורסים שלכם ויוכלו לבחור בדרכים שמתאימות להם.

כדאי לדעת עוד

מנחה: ד"ר מיכל שודל
משך הסדנה:  4.5 שעות 

לרישום>

 

הוראה רלבנטית