חדש!

(לחצו על הקישור למעבר לעמוד הפוסטרים)

בעולם בו המידע זמין - האם הידע עדיין חשוב?

האם צריך להגדיר מחדש את תפקיד המורה במאה ה-21?

איך כדאי ללמד תלמידים ללמוד? על חכות, על דגים ועל שחייה בהתכתבות.


למה חשוב לחבר בין מחקר קוגניטיבי לתכנון הוראה? כדי לגלות תהליכי למידה נסתרים, להתאים את היישום לתהליך הלמידה ולקבל החלטות מושכלות...

האם ואיך אפשר ליצור קהילות של מורות/ים וחוקרות/ים שיישמו תובנות ממדע הלמידה? 

מפורסם באתר ערוץ המו"פ במכון מופת

מהי אשליית הלמידה? מתי היא מתרחשת? על מה היא משפיעה? ומה בידינו לעשות?

מפורסם באתר ערוץ המו"פ במכון מופת

תקציר של סקירת ספרות מקיפה, המציעה ארבעה שלבים לתהליך פיתוח מקצועי אפקטיבי של מורות ומורים.

מפורסם באתר ערוץ המו"פ במכון מופ"ת

תקציר מאמר המציע מסגרת בת ארבעה שלבים להקנית מיומנויות ללמידה עצמאית בקרב סטודנטיות וסטודנטים.

מפורסם באתר ערוץ המו"פ במכון מופת

תקציר של סקירת ספרות מחקרית עדכנית אודות תרגול מבוסס שליפה ותרגול מרווח, והשלכות ליישום.

מפורסם באתר ערוץ המו"פ במכון מופ"ת


מהן ההשלכות של התכולה המוגבלת של זיכרון הלמידה להוראה ולמידה?

לעזור לכל הלומדות/ים ללמוד יעיל  - רעיונות ליישום בכיתה .


שליפת מידע מהזיכרון היא דרך  מעולה ללמידה, איך זה שרוב הלומדות/ים לא יודעים זאת?

התייחסות ביקורתית לפרק על חינוך בספרו של יובל נח הררי  "21 מחשבות על המאה ה-21" 

תוצאות מרתקות של מחקר שדה חינוכי שמוכיח שיש דרך ללמוד ולזכור את החומר גם אחרי המבחן...

הכל על תרגול מבוסס שליפה:  הבסיס המחקרי, המלצות ליישום, יתרונות מרכזיים, מכשולים בדרך ופתרונות.

על אפקט הריווח והשפעתו על הדרך שבה אנחנו מתכננים את חזרות הלמידה.

עצות מבוססות מחקר כדי לנצל את הזמן שלכם הכי נכון.

איך להשתמש בשאלות כדי לקדם את למידה בכיתה:  רעיונות ליישום.


איך מדע הלמידה יכול לתת למורים כלים לשאול שאלות טובות ולמצוא להם מענה יישומי.