תאריך:
א', 02/09/201809:30-14:30
מיקום:
חדר 303, ביה"ס לחינוך, קמפוס הר הצופים
מרצה:
ד"ר מיכל שודל
קורסים עדכניים, המותאמים להוראה במאה ה-21 מאופיינים בתרגול תכוף, עקבי וממושב. לכן, תפקיד המתרגל/ת הוא תפקיד קריטי בהשפעתו על איכות הקורס ועל איכות הלמידה של הסטודנטים. מטרת הסדנה היא להכין את המתרגלים לתפקידם תוך התייחסות לאופן שבו נותנים משוב לסטודנטים על עבודתם, בע"פ ו/או בכתב. בסדנה ננתח דילמות מעולמם של מתרגלים, תוך שימוש בסימולציות של מצבים שונים עם סטודנטים ויוצגו דוגמאות רלבנטיות.
כמשתתפים/ות בסדנה:
- תשכללו (על בסיס אימון בסימולציות) את יכולתכם להתמודד עם פניות שונות של סטודנטים/ות תוך זיהוי הצורך שעומד מאחורי הפניה.
- תדעו לתת משוב אפקטיבי בכתב לתרגילים.
- תדעו (על בסיס אימון בסימולציות) להכין שיחת החזרת עבודות לקבוצת סטודנטים/ות.
עד 15 משתתפים/ות